Asiakaskokemusten merkitys yritykselle on valtava. Kuinka muuten voisimme kehittää palveluamme ja tuotteitamme entistä parempaan suuntaan?

Asiakaskokemuksella tarkoitetaan asiakkaan henkilökohtaista
kokemusta yrityksestä – tuotteista, asiakaspalvelusta, myyntitapahtumasta, laadusta, hinnoittelusta tai kokonaisvaltaista mielikuvaa yritystä kohtaan asioinnin aikana sekä jälkeen. Asiakaskokemus voi pohjautua faktaan tai tunnepohjaisiin kokemuksiin – molemmat ovat yhtä tärkeitä.

Käsittelemme jokaisen meille tulleen asiakaskokemuksen sekä -palautteen ja pyrimme niiden kautta kehittämään toimintaamme ja valikoimaamme.
Merkittävä osa asiakaspalautteistamme koskee tuotteita ja palaute on lähes
poikkeuksetta erinomaista. Positiivisiin palautteisiin vaikuttavat monet asiat
– tuotteiden laatu, koostumus ja helppokäyttöisyys, kilpailukykyinen hinta,
konkreettiset tuntemukset ja muutokset tuotteen päivittäisen käytön seurauksena,
hyvä imeytyvyys, riittävän vahvat pitoisuudet, valmistusmaa, hinta-/laatusuhde
sekä ostotapahtuman yhteydessä muodostuneiden odotusten täyttyminen.

Jokainen näistä yksittäisistä osa-alueista on meille itseisarvo. Hyväksi todetun tuotteen käyttöä on helppoa ja mielekästä jatkaa myös tulevaisuudessa, positiivinen kokemus ja tuntemukset ovat taattuja ja tämä näkyy myös palautteissamme. Negatiivisen palautteen antamiseen kynnys on usein hyvin matalalla – positiivinen palaute täytyy todella ansaita.

Hyvä ja laadukas tuote ei silti pelkästään takaa hyvää
asiakaskokemusta, positiivinen kokemus vaatii erinomaisen kokonaisuuden ja,siksi panostamme jokaiseen vaiheeseen.

-Asiakaspalvelun sekä verkkokaupan täytyy
pystyä vastaamaan asiakkaan kysymyksiin sekä tarjoamaan riittävät faktatiedot
tuotteen sisällöstä ja laadusta.

-Myyntitilanteen sekä verkkokaupassa
vierailun ja ostotapahtuman täytyy olla sujuva.

-Toimitusaika on nopea ja tuotteet
lähetetään asiakkaalle suoraan kotiin.

-Saapunut tuote vastaa odotuksia sekä
lupausta.