Palautelomake
Asiakaspalvelu
Asiakaspalvelumme palvelee sinua arkisin klo 9:00-15:30.
Puhelinnumero: 044 446 6000*
Sähköpostiosoite: asiakaspalvelu@vitamiinikeskus.fi
Voit ottaa meihin yhteyttä myös oheisella palautelomakkeella.
Palvelemme sinua aina ammattitaidolla!
*Asiakaspalveluumme tulevat puhelut nauhoitetaan asiakaspalvelun laadun kehittämiseksi. Soittaminen asiakaspalveluun maksaa soittajan oman operaattorin veloittaman normaalin paikallisverkko- tai matkapuhelun hinnan.
Kuinka saan yhteyden asiakaspalveluun?
Asiakaspalvelumme auttaa sinua kaikissa tilaukseen, laskutukseen tai tuotteisiin liittyvissä kysymyksissä.
Asiakaspalvelumme on avoinna arkisin klo 9:00-15:30.
Puhelinnumero: 044 446 6000
Sähköposti: asiakaspalvelu@vitamiinikeskus.fi
Voit olla meihin yhteydessä myös allaolevalla palautelomakkeella.
Kuinka pystyn tilaamaan tuotteita?
Voit tilata tuotteita helposti suoraan verkkokaupastamme tai ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme. Ammattitaitoinen henkilökuntamme auttaa sinua valitsemaan juuri sinulle parhaat tuotteet.
Kaikki tilauksemme toimitetaan sinulle suoraan kotiin.
Voit tilata tuotteita myös lahjaksi, jolloin ne toimitetaan suoraan lahjansaajalle.
Jatkuva tilaus vai kertalähetys?
Tilausmuodot
Voit tehdä tehdä tilauksen joko jatkuvana tai kertatilauksena. Tilausmuoto ilmoitetaan tilausta tehdessä.
Jatkuva tilaus
Edullisin ja suosituin jatkuva tilaus takaa sinulle kotimaisten lisäravinteiden säännölliset lähetykset. Näin varmistat, että uusi lähetys saapuu aina ennen kuin tuotteet loppuvat.
Kertalähetys
Voit tilata tuotteita kertalähetyksenä, jolloin saat yhden tuotelähetyksen. Tilaus ei jatku tämän jälkeen, jollet muuta tilaustasi jatkuvaksi tilaukseksi.
Miten toimitatte tuotteet?
Tuotteet toimitetaan yleensä viikon sisällä tilauksen käsittelystä. Verkkokaupan kautta tehdyt tilaukset toimitetaan 2-5 arkipäivän sisällä tilauksesta. Tuotteiden toimitusaika on riippuvainen Postin toimitusnopeudesta. Toimitamme tuotteita Suomeen.
Tuotteet toimitetaan suoraan osoitteeseesi kirjeenä. Kirje jaetaan vastaanottajalle, jos se voidaan jättää postiluukkuun tai -laatikkoon. Muussa tapauksessa jakaja jättää saapumisilmoituksen, ja voit noutaa lähetyksen postista.
Jatkuvat tilaukset toimitetaan kotiin ilman erillisiä toimituskuluja.
Verkkokaupan kautta tehtyihin kertalähetyksiin lisätään toimituskulua 4,90€. Yli 50 euron tilaukset toimitetaan ilman toimituskulua.
Sain alennuskoodin, miten voin käyttää sen?
Voit käyttää alennuskoodisi verkkokaupan kassa-sivulla. Syötä alennuskoodisi sille varattuun kenttään ja valitse "Käytä". Alennus lasketaan automaattisesti pois tilauksen loppusummasta.
Ovatko tuotteet kotimaisia?
Tuotteemme ovat tutkittuja ja ne valmistetaan suomalaisessa lääketehtaassa. Suomessa lääketehtaiden valvonta on huippuluokkaa ja voitkin olla varma, että tilaamasi tuotteet ovat aina laadukkaita.
Suomen Vitamiinikeskus edustaa laadultaan markkinoiden ehdotonta huipputasoa.
Voinko muuttaa jatkuvan tilauksen toimitusväliä?
Jatkuvana tilaajana voit itse määrittää miten usein haluat vastaanottaa tuotteita. Voit tehdä muutoksia tilauksesi toimitusväliin asiakaspalvelustamme.
Voinko pitää tauon lähetyksistä?
Mikäli haluat pitää tauon lähetyksistä, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.
Kuinka pystyn peruuttamaan tilaukseni?
Voit hallinnoida ja peruuttaa tilauksiasi ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme soittamalla, sähköpostilla tai alla olevalla palautelomakkeella.
Kuinka voin palauttaa lähetyksen?
Sinulla on etämyynnissä kuluttajasuojalain mukainen 14 vuorokauden peruutus- ja palautusoikeus. Palautusoikeus ei kuitenkaan koske jatkuvan tilauksen seuraavia toimituksia. Voit palauttaa tuotteet samassa lähetyslaatikossa, jossa ne on sinulle lähetetty tai muulla tavalla kirjelähetyksenä (lähetyksen korkeus max 3cm).
Olen saanut viallisen tai väärän tuotteen
Mikäli olet saanut viallisen tai väärän tuotteen, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme, jotta voimme korjata tilanteen.
Voinko siirtää laskuni eräpäivää tai maksaa erissä?
Teknisistä syistä johtuen, tuotteemme laskutetaan oletuksena yhdessä erässä. Ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme, voit siirtää laskusi eräpäivää tai sopia laskun maksamisesta erissä.
Kuinka voin tehdä osoitteenmuutoksen?
Ilmoitathan muuttuneen osoitteesi, jotta lähetyksemme löytävät perille oikeaan osoitteeseen. Voit tehdä osoitteenmuutoksen ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme soittamalla, sähköpostilla tai palautelomakkeen kautta.
Milloin saan tilaajalahjani?
Mikäli tekemääsi tilaukseen sisältyy tilaajalahja, se toimitetaan noin 2 viikkoa laskun maksamisen jälkeen.