Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelun poikkeukselliset aukioloajat

5.12.2022 Itsenäisyyspäivän aatto: SULJETTU

6.12.2022 Itsenäisyyspäivä: SULJETTU

20.12.2022 Asiakaspalvelun koulutuspäivä: SULJETTU

23.12.2022 Avoinna klo 9-13

30.12.2022 Avoinna klo 9-13

6.1.2022 Loppiainen: SULJETTU

asiakaspalvelija työssään

Olemme täällä sinua varten!

Tavoitteemme on luoda asiakkaillemme aina miellyttävä ostokokemus kaikissa kanavissamme.Haluamme myös tarjota parasta mahdollista asiakaspalvelua, emmekä halua sinun jäävän yksin kysymyksiesi kanssa. Ota siis rohkeasti yhteyttä, mikäli sinulla on kysyttävää tilauksestasi, toiminnastamme tai haluat lisätietoa vitamiineista ja lisäravinteista.

Asiakaspalvelijamme ovat Suomen Vitamiinikeskuksen omia työntekijöitä ja omaavat kattavan koulutuksen tehtäväänsä. Voit ottaa meihin yhteyttä haluamallasi tavalla: soittamalla, sähköpostilla tai palautelomakkeella.  

Asiakaspalvelumme palvelee sinua arkisin klo 9:00-15:00.

Puhelinnumero: 044 446 6000*

Sähköpostiosoite: asiakaspalvelu@vitamiinikeskus.fi

Voit ottaa meihin yhteyttä myös oheisella palautelomakkeella.

Palvelemme sinua aina ammattitaidolla!

*Asiakaspalveluumme tulevat puhelut nauhoitetaan asiakaspalvelun laadun kehittämiseksi. Soittaminen asiakaspalveluun maksaa soittajan oman operaattorin veloittaman normaalin paikallisverkko- tai matkapuhelun hinnan.

Usein kysyttyä

Kuinka saan yhteyden asiakaspalveluun?

Asiakaspalvelumme auttaa sinua kaikissa tilaukseen, laskutukseen tai tuotteisiin liittyvissä kysymyksissä.

Asiakaspalvelumme on avoinna arkisin klo 9:00-15:00.

Puhelinnumero: 044 446 6000 *

Sähköpostiosoite: asiakaspalvelu@vitamiinikeskus.fi

Voit olla meihin yhteydessä myös allaolevalla palautelomakkeella.

*Puhelinasiakaspalvelussamme on käytössä jonotosnumero, joka kertoo monentenako olette jonossa. Asiakaspalvelussamme työskentelee iso tiimi, joten mahdolliset jonot purkautuvat nopeasti ja jonotusajat ovat lyhyet.

Asiakaspalveluumme tulevat puhelut nauhoitetaan asiakaspalvelun laadun kehittämiseksi.

Soittaminen asiakaspalveluun maksaa normaalin paikallisverkko- tai matkapuhelun hinnan.

Kuinka pystyn tilaamaan tuotteita?

Voit tilata tuotteita helposti suoraan verkkokaupastamme tai ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme. Ammattitaitoinen henkilökuntamme auttaa sinua valitsemaan juuri sinulle parhaat tuotteet.

Kaikki tilauksemme toimitetaan sinulle suoraan kotiin.

Voit tilata tuotteita myös lahjaksi, jolloin ne toimitetaan suoraan lahjansaajalle.

Jatkuva tilaus vai kertalähetys?

Tilausmuodot

Voit tehdä tehdä tilauksen joko jatkuvana tai kertatilauksena. Tilausmuoto ilmoitetaan tilausta tehdessä.

Jatkuva tilaus

Edullisin ja suosituin jatkuva tilaus takaa sinulle kotimaisten lisäravinteiden säännölliset lähetykset. Näin varmistat, että uusi lähetys saapuu aina ennen kuin tuotteet loppuvat. Jatkuvan tilauksen jokainen toimitus sisältää aina saman määrän tuotteita, eikä tilauksen hinta tai toimitusväli muutu. Voit kuitenkin halutessasi muuttaa tilauksen toimitusväliä, pitää tauon lähetyksestä tai aikaistaa seuraavaa toimitusta.

Jatkuva tilaus jatkuu ilman erillistä ilmoitusta, mutta voit kuitenkin päättää tilauksen milloin tahansa.

Jatkuva tilaus on aina edullisempi kuin vastaavan sisältöisen kertalähetyksen normaalihinta.

Kertalähetys

Voit tilata tuotteita kertalähetyksenä, jolloin saat yhden tuotelähetyksen. Tilaus ei jatku tämän jälkeen, jollet muuta tilaustasi jatkuvaksi tilaukseksi.

Miten toimitatte tuotteet?

Tuotteet toimitetaan yleensä viikon sisällä tilauksen käsittelystä. Verkkokaupan kautta tehdyt tilaukset toimitetaan 2-5 arkipäivän sisällä tilauksesta. Tuotteiden toimitusaika on riippuvainen Postin toimitusnopeudesta. Toimitamme tuotteita Suomeen.

Tuotteet toimitetaan suoraan osoitteeseesi kirjeenä. Kirje jaetaan vastaanottajalle, jos se voidaan jättää postiluukkuun tai -laatikkoon. Muussa tapauksessa jakaja jättää saapumisilmoituksen, ja voit noutaa lähetyksen postista.

Jatkuvat tilaukset toimitetaan kotiin ilman erillisiä toimituskuluja. 

Verkkokaupan kautta tehtyihin kertalähetyksiin lisätään toimituskulua 4,90€. Yli 50 euron tilaukset toimitetaan ilman toimituskulua.

Tilaukset toimitetaan aina force majeure -varauksin (lakko, luonnonmullistus yms.).

Sain alennuskoodin, miten voin käyttää sen?

Voit käyttää alennuskoodisi verkkokaupan kassa-sivulla. Syötä alennuskoodisi sille varattuun kenttään ja valitse "Käytä". Alennus lasketaan automaattisesti pois tilauksen loppusummasta.

Ovatko tuotteet kotimaisia?

Tuotteemme ovat tutkittuja ja ne valmistetaan suomalaisessa lääketehtaassa. Suomessa lääketehtaiden valvonta on huippuluokkaa ja voitkin olla varma, että tilaamasi tuotteet ovat aina laadukkaita.

Tuotteemme ovat myös tasalaatuisia, sillä jokaiselle tuotteellemme on asetettu tarkat standardit pitoisuuksien, koon, koostumuksen sekä värin suhteen.

Suomen Vitamiinikeskus edustaa laadultaan markkinoiden ehdotonta huipputasoa.

Voinko muuttaa jatkuvan tilauksen toimitusväliä?

Jatkuvana tilaajana voit itse määrittää miten usein haluat vastaanottaa tuotteita.

Tilauksen toimitusväli on määritetty automaattisesti sellaiseksi, että kun tuotetta käytetään säännöllisesti ja annostusohjeen mukaisesti, uusi lähetys saapuu ennen kuin tuotteet loppuvat. Mikäli tuotteella useampi käyttäjä tai käytätte tuotetta epäsäännöllisesti, voi tilauksen toimitusvälin muutos olla tarpeellinen.

Voit tehdä muutoksia tilauksesi toimitusväliin asiakaspalvelustamme.

Voinko pitää tauon lähetyksistä?

Mikäli haluat pitää tauon lähetyksistä, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.

Kuinka pystyn peruuttamaan tilaukseni?

Voit hallinnoida ja peruuttaa tilauksiasi ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme soittamalla, sähköpostilla tai alla olevalla palautelomakkeella.

Muistathan ilmoittaa asiakasnumerosi, kun otat meihin yhteyttä.

Verkkokaupan asiakasportaalista ette valitettavasti voi hallinoida nykyisiä tilauksiasi.

Kuinka voin palauttaa lähetyksen?

Sinulla on etämyynnissä kuluttajasuojalain mukainen 14 vuorokauden peruutus- ja palautusoikeus. Palautusoikeus ei kuitenkaan koske jatkuvan tilauksen seuraavia toimituksia.

Ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme, voit varmistua, että tuotteellasi on palautusoikeus. Samalla saat postin palautustunnuksen, jolla lähetyksen palauttaminen on maksutonta.

Voit palauttaa tuotteet samassa lähetyslaatikossa, jossa ne on sinulle lähetetty tai muulla tavalla kirjelähetyksenä (lähetyksen korkeus max 3cm).

Palautus tulee tehdä postin pisteeseen, jolloin saat palautuksesta kuitin. Palautuksen kadotessa, voimme tehdä hyvityksen kuittia vastaan.

Olen saanut viallisen tai väärän tuotteen

Mikäli olet saanut viallisen tai väärän tuotteen, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme, jotta voimme korjata tilanteen.

Voinko siirtää laskuni eräpäivää tai maksaa erissä?

Teknisistä syistä johtuen, tuotteemme laskutetaan oletuksena yhdessä erässä. Ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme, voit siirtää laskusi eräpäivää tai sopia laskun maksamisesta erissä.

Ole meihin yhteydessä, niin voimme yhdessä sopia joustavan ratkaisun sinun tarpeidesi mukaan.

Kuinka voin tehdä osoitteenmuutoksen?

Ilmoitathan muuttuneen osoitteesi, jotta lähetyksemme löytävät perille oikeaan osoitteeseen.

Voit tehdä osoitteenmuutoksen ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme soittamalla, sähköpostilla tai palautelomakkeen kautta.

Milloin saan tilaajalahjani?

Mikäli tekemääsi tilaukseen sisältyy tilaajalahja, se toimitetaan noin 2 viikkoa laskun maksamisen jälkeen.

Mikäli et ole saanut tilaajalahjaa 4 viikon kuluessa laskun maksusta, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.

Palautelomake