Suomen Vitamiinikeskus

Vitamiinikeskuksen asiakaspalvelu palvelee ilolla ja asiantuntemuksella

Vitamiinikeskuksen asiakaspalvelu palvelee ilolla ja asiantuntemuksella

18.9.2018 12:50

Suomen Vitamiinikeskuksen asiakaspalvelu auttaa kaikissa tilauksiin ja tuotteisiin liittyvissä kysymyksissä. Asiakaspalvelun kautta tehdään esimerkiksi muutokset tuotteiden toimitusjaksoihin sekä laskutukseen. Mutta ainutlaatuisen Vitamiinikeskuksen asiakaspalvelusta tekee sen tarjoama tuoteneuvonta.

Suomen Vitamiinikeskuksen asiakaspalvelua ei ole ulkoistettu vaan se toimii täysin yrityksen sisäisesti. Tämä takaa asiakaspalvelun laadun ja aidon asiakaslähtöisyyden. Asiakaspalvelijoiden koulutus on toteutettu yhdessä tuotteet valmistavan lääketehtaan kanssa keskittyen pelkästään Vitamiinikeskuksen tuotteisiin. Siksi jokaiseen asiakkaaseen ja häntä askarruttaviin kysymyksiin pystytään paneutumaan perinpohjaisesti.

Tämä toimintatapa on Suomessa harvinainen. Yleensä valmistuttajan ja asiakkaan välissä on joko apteekki tai kauppias. Hyvin harva vitamiinien tai lääkkeiden valmistuttaja toimii suoraan asiakasrajapinnassa. Vitamiinikeskuksen asiakkaat ovat sen sijaan aina suoraan yhteydessä valmistuttajaan.

Suomen Vitamiinikeskus Asiakaspalvelu

Suomen Vitamiinikeskuksen asiakaspalvelua toimii täysin yrityksen sisäisesti.

Miten otan yhteyttä asiakaspalveluun?

Asiakaspalveluun voi ottaa yhteyttä soittamalla asiakaspalvelunumeroon 044 446 6000, verkkosivujen palautelomakkeen kautta tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@vitamiinikeskus.fi. Asiakaspalveluun on mahdollista lähettää myös perinteistä kirjepostia osoitteeseen Suomen Vitamiinikeskus Oy PL 98 70101 Kuopio.

Miten nopeasti saan vastauksen?

Asiakaspalvelussa saapuviin puheluihin vastataan mahdollisimman nopeasti puheluiden saapumisjärjestyksessä. Pääsääntöisesti puheluihin vastataan hyvin nopeasti, mutta joskus ruuhka-aikoina jonotusaika voi olla muutamia minuutteja. Asiakaspalvelun ruuhka-ajat ovat tavallisesti maanantaiaamu ja perjantai-iltapäivä. Paras aika soittaa asiakaspalveluun on kello 11‒14.

Asiakaspalveluun saapuviin sähköposteihin ja palautelomakkeen kautta saapuviin palautteisiin vastataan saapumisjärjestyksessä eikä vastausten nopeudessa ole niiden välillä eroa. Asiakaspalvelu vastaa sähköposteihin ja lomakepalautteisiin tällä hetkellä parin päivän sisällä, mutta asiakas saa vastauksen aina viimeistään viikon kuluessa.

Laadukasta asiakaspalvelua

Suomen Vitamiinikeskuksen asiakaspalvelu on järjestetty siten, että jokaista asiakasta pystytään palvelemaan yksilöllisesti, huolellisesti ja kiireettä. Jos vastausta ei löydy yhdeltä istumalta, asiakkaalle soitetaan takaisin viipymättä ongelman ratkettua. Usein esimerkiksi valmistamiseen liittyvät tarkat kysymykset joudutaan selvittämään lääketehtaalta.

Kaikki asiakaspalveluun saapuvat puhelut nauhoitetaan laadun varmistamiseksi. Asiakaspalvelijoille esitettyjä kysymyksiä seurataan ja niitä hyödynnetään koulutuksessa. Lähtökohtana on aina se, että asiakas kokee saavansa laadukasta ja asiantuntevaa palvelua.

Erityisen tärkeää Vitamiinikeskukselle on olla helposti lähestyttävä. Siksi asiakas voi ottaa yhteyttä itselleen mieleisintä ja kätevintä kanavaa pitkin. Asiakkaalle yhteydenotto puhelimitse ei maksa ylimääräistä operaattorin veloittaman puhelunhinnan lisäksi.

Käänny puoleemme niin pienissä kuin suurissa kysymyksissä. 

 

× How can I help you?